ASSEY'S WORLD;
INTRO ENTRY TWITTER FACEBOOK INSTA
New
5/03/2013 • 03:16 • 0 comments
Assalammualaikum again..
This is what we call, Long time ago.. hahaha. Just kidding >___< .. Btw, punya lama ni saya tidak mengUPDATE belog saya yang TERSENTA ini. Maklumlah orang sentiasa sibuk kan. Dengan macam-macam peristiwa yang telah melanda sepanjang semester berlangsung (apa yang saya melalut ni -.-) hahaha. Tapi memang pun. Semenjak last saya post di blog ini, mula lah keBUSYan melanda sebagai student untuk melaksanakan tanggungjawabnya. Dah lupa pun apa yang di sibukkan sangat tu. Anyway, start 15 April 2013 kami memulakan holiday di rumah masing-masing untuk student diploma UiTM. HAPPY HOLIDAY!!! Weehoo \(^_^)/ gembira tak terkata. Konon lah. haha.. Dan paling menyeronokkan adalah jam telah menunjukkan pukul 3.14 PAGI. Ok, lewat di situ (tiada kaitan pn Ac :P) dan setakat itu dulu lah omongan gua pada saat ini. Assalammualaikum :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
Salam and hai friends :) welcome in this Assey's world. I hope you can enjoy to read my life story. Hehe. And do not forget leave your comment or feedback here. Thank you ^_^

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> My day
date : 28 June
am


>> Degree Konvo
date : Nov 2017
am


>> Diploma Konvo
date: Dec 2014
pm

BLOG ARCHIVE;

  • welcome back ^^
  • update